πού ζεις;

Δεν μπορεί…
Οι συμπαντικές δυνάμεις θύμωσαν και σού στέλνουν τα μηνύματά τους.
Δεν μπορούν να δεχτούν την “ύβριν”!
Πώς αλλιώς να το εξηγήσεις;
Καταθέτεις αναλυτικά τις σκέψεις σου, περί των συντροφικών ηλικιακών διαφορών και ναι παραδέξου το (!) απολαμβάνεις το πόνημά σου και την.. ευφυΐα σου.
Τον αυτοσαρκασμό σου θέλεις να πεις, αλλά δεν πειράζει. Ας προκαλέσεις λίγο ακόμα..
Αποβραδίς αυτό. Κι ας δέχεσαι πυρά συντεταγμένα και ομαδόν!
Σιγά που θα το γλίτωνες.

Σάββατο μεσημέρι, απομεσήμερο μάλλον, μετά από ένα πρωινό σχεδόν τίποτα -μια βόλτα για αγορά απαιτούμενου ηλεκτρολογικού υλικού και προμήθεια του τύπου, δεν είναι παραπάνω από το τίποτα όσο κι αν εντόπισες άλλο ένα σημείο διανομής free press-, απολαμβάνεις τη χαλάρωση στον καναπέ, με την τηλεόραση να μεταδίδει προσομοιώσεις της ζωής(!)
Τον ποδοσφαιρικό αγώνα Λάρισας ΑΕΚ είχες βάλει να παρακολουθήσεις δηλαδή, αλλά ο ύπνος ζήταγε να ισοσκελίσει τον ισολογισμό του.
Ε, δεν μπορεί στα αποτελέσματα χρήσης να πιστώνεις συνέχεια λογαριασμούς του παθητικού.
Το, “είσαι και μεγάλος άνθρωπος”, θα το πεις πιο κάτω.. Περίμενε!

Και σου έρχεται το πρώτο μήνυμα.
Και διαβάζεις.
Και όσο να λες, μα αυτή η νέα, και ωραία -όχι δεν θα την πεις ώριμη, α) δεν είσαι τόσο κακός και β) δεν στο επιτρέπει η αγωγή σου όταν αναφέρεσαι σε μια κυρία – κυρία, εκ προοιμίου δηλώνει.. τεκνατζού (!), εκείνο που σου καρφώνεται στο μυαλό είναι το δίλημμα:
Να ακολουθήσεις την προτροπή της και να πηδήξεις μόνος σου στον Καιάδα τώρα αμέσως, ή να περιμένεις να συναντήσεις το ανάλογό της για να σε σπρώξει;

Σάββατο απόγευμα, οι επόμενες σκέψεις είναι, αφού έτσι κι αλλιώς να χαλαρώσεις θέλεις και η ΑΕΚ μόλις έχασε με 0-1 από τη Λάρισα, δεν κάνεις ένα μικρό ζάπινγκ να δεις με τι ασχολούνται τα άλλα κανάλια; Κάνει και κρύο έξω, όλο και κάτι θα απασχολήσει το πνεύμα σου και θα σου επιτρέψει να χουχουλιάζεις
Μυστική σκέψη.
Το τζάκι γιατί δεν το ανάβεις;

Και έρχεται το δεύτερο χτύπημα.
Το κάρμα σου να είναι; Το κισμέτ; Το deja vu; Η  αστρική συνωμοσία; Η εκδίκηση της γυφτιάς; Η κατάρα των σαράντα γυναικών; (για σαράντα λες όχι για σαραντάρες..).
Τέλος πάντων, η ειμαρμένη.
Σηριαλάκι που δεν το έχεις ματαδεί -μετά μαθαίνεις ότι πρωταγωνιστεί η Αλικάκη, εκείνη ντε που ήταν σε ένα άλλο σήριαλ ερωτευμένη με τον Χατζησάββα και το πανελλήνιο είχε πάθει ένα γενικό τρα λα λα, αφενός μεν από την σχέση της μικράς Αναστασίας με τον ώριμο (δεν θυμάσαι πώς έλεγαν στο σήριαλ) πρωταγωνιστή σε εκείνο το σήριαλ και αφετέρου ο σκανδαλισμός είχε φτάσει στο κατακόρυφο, με τις γυμνικές εμφανίσεις της -τότε-νεαράς,- σηριαλάκι λοιπόν είναι αυτό που βλέπεις και οι πρώτες λέξεις που λέξεις που ακούς είναι κάτι για … τεκνά!!!!!
Πώς να μην κολλήσεις;
Οι σαραντάρες -καλά, δεν σου έδειξαν και ταυτότητα-, οι μεστές έστω πρωταγωνίστριες ορέγονται, φλερτάρουν ερωτεύονται την, μόλις αποφοιτήσασα από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κλάση αρσενικών. Και παρουσιάζονται βέβαια διάφορες σκηνές, απορρέουσες από τις συνθήκες.

Εδώ το πράγμα όμως γίνεται πιο σοβαρό!
Θέλεις γιατί σε προκαλεί το ύφος και ο τρόπος που κυλάει το έργο, θέλεις γιατί ο/η συγγραφέας του σεναρίου προβάλει σχέσεις που, εσένα τουλάχιστον, όχι μόνον δεν σου φαίνονται οικείες, αλλά πρέπει να το ομολογήσεις, σε ενοχλούν, ό,τι και να είναι αυτό που σε παρακινεί, στέκεσαι και το παρακολουθείς.

Η σκέψη σού φωνάζει, να το ακούσει η συνείδησή σου.
Είναι αυτό που βλέπεις οι συνθήκες που υπάρχουν γύρω σου;
Αν ναι, εσύ πού ζεις;
Είναι άλλο πράγμα ο δικός σου ο αυτοσαρκασμός και άλλο πράγμα αυτό που βλέπεις.
Μα θα μου πεις, πώς κάνεις έτσι;
Ένα ελαφρό σήριαλ είναι και πιθανώς με ελάχιστη θεαματικότητα.
Ίσως, σκέφτεσαι, αλλά όπως και να έχει, δεν παύει να λειτουργεί αμφίδρομα.
Και αν κοιτάξει κανείς στο πολύ πρόσφατο παρελθόν δεν θα νιώσει και ιδιαίτερα ευτυχής!
Για παράδειγμα τα σήριαλ του Φώσκολου, (η Λάμψη και πώς το έλεγαν το άλλο …) τροφοδότησαν με αρκετές απόψεις τις θέσεις που διαμόρφωσε η ελληνική κοινωνία, αν και υποτίθεται ότι τα σήριαλ αντέγραφαν τη ζωή!
Και μάλιστα όχι μόνον με απόψεις αλλά και με πολιτικούς το Κοινοβούλιο.
Η σελήνη που έγινε και Υφυπουργός Παιδείας (έλα απαυτό (!) στη θέση σου, πιπέρι λες κακές κουβέντες ..) και ο αστυνόμος που είχε του.. θεού τη χάρη, και εκλέχτηκε κι αυτός βουλευτής και παραλίγο υπουργός Δημόσιας τάξης, δηλώνουν ότι το πράγμα δεν είναι αμελητέο.
Δεν σου φταίνε τίποτα οι συγκεκριμένοι άνθρωποι. Πιθανόν να είναι πολύ καλύτεροι από πολλούς άλλους. Οι διαδικασίες είναι που σε ενοχλούν σφόδρα.

Πώς λοιπόν να θεωρήσεις ότι ετούτα που είδες, (προβάλλονται άραγε τακτικά; ) είναι άνευ σημασίας;

Μήπως, να ανοίξεις τα μάτια σου ακόμα πιο πολύ, και να αφήσεις τον εαυτό σου ελεύθερο να δει την κίνηση και την εξέλιξη;
Είναι γνωστό ότι οι νευρολόγοι λένε πως το μάτι βλέπει μόνον ότι κινείται. Κι εσύ βέβαια σκέπτεσαι πω,ς για να αντιληφθείς την κίνηση, θα πρέπει να έχεις ορίσει ένα σύστημα αναφοράς σαν σταθερό.
Ποιο να είναι αυτό; Αυτό το οποίο έχεις φτιάξει και ζεις;
Πού ζεις τελικά εσύ;

Φιλοσοφίες θα μου πεις.
Μάλλον.
Άντε να ακούσεις μέσα στην τηλεόραση τον Κουβέλη.
Μπορεί και να σου περάσει η φιλοσοφίζουσα κατάσταση στην οποία έχεις περιέλθει.
Τελικά ποιος εξελέγη Πρόεδρος του Συνασπισμού;

42 Απαντήσεις to “πού ζεις;”


  1. 1 diVa Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 8:53 πμ

    1. Μην χαρίζετε την προσοχή σε ανοησίες. Τις συντηρείτε.
    2. Τα σήριαλ της ελληνικής τηλεόρασης αναπαριστούν την ονειρική κατάσταση των ναρκωμένων. Όχι, η πραγματικότητα ελάχιστα αντικατοπτρίζεται σε αυτά (το πιθανότερο είναι δηλαδή ο σεναριογράφος να λιγουρεύεται καμιά μικρή που δεν του κάθεται)
    3. Στην χημική αντίδραση του έρωτα δεν υπάρχει σταθερά ή μεταβλητή ηλικίας
    4. Η μετάθεση των ασωμάτων χαρακτήρων/ρόλων στα κοινοβουλευτικά έδρανα αποδεικνύει για άλλη μία φορά την εύκολη υπόκλιση της ελληνικής μάζας στην πλάνη των ευσεβών πόθων μιας μόνιμης ονείρωξης
    5. Παλικαράκι μου ..φιλί:-)
    Καλή μας ημέρα

  2. 2 το τέρας της αμάθειας Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 8:57 πμ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ με :) ) “προς αποκατάσταση” (κατ’ αρχήν) της επικοινωνίας, “γιατί είμαστε άνθρωποι” και την έχουμε ανάγκη!!

    Έχουν δίκιο οι νευρολόγοι που λένε ότι το μάτι βλέπει μόνον ότι κινείται. Κι εσύ λογικότατα σκέφτεσαι πως, για να αντιληφθείς την κίνηση, θα πρέπει να έχεις ορίσει ένα σημείο αναφοράς ως σταθερό. Αυτό το δεν μπορεί να είναι άλλο από αυτό που ο καθένας μας φτιάχνει σύμφωνα με τις ΑΡΧΕΣ του!
    Δεν καταλαβαίνω λοιπόν την απορία σου… “ΖΕΙΣ” σ’ έναν κόσμο που κινείται και εξελίσσεται, προφανώς, πέρα από τις δικές σου ΑΡΧΕΣ! (αλλιώς ούτε που θα αντιλαμβανόσουν την “κίνηση”…)
    Για να μην πανικοβληθείς, πάντως, σου λέω ότι από καταβολής ανθρωπότητας, (και) ΕΤΣΙ κινείται ο κόσμος. Αυτό που σήμερα κάνει τη διαφορά είναι η σωρεία των πληροφοριών που φτάνουν σε μας. (…προβάλλονται τακτικά! ΑΦΟΥ…)

  3. 3 νατασσάκι Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 9:25 πμ

    εγώ, που είμαι σχεδόν $0άρα, και έχω ήδη δηλώσει εδώ “ερωτευμένη” με τον Σων (σε όλες του τις ηλικίες), να συμπληρώσω ως “φυσική” Αναστασία (πως λέμε φυσική ξανθιά;..περίπου!) ότι προτιμούσα το μπαμπά Μηνά Χατζησάββα από το νεαρό Κούρκουλο; ;)

    Αν θες να το σοβαρέψουμε, πάντως, θα συμφωνήσω μ’ αυτό που λέει η diva: Στην χημική αντίδραση του έρωτα δεν υπάρχει σταθερά ή μεταβλητή ηλικίας. Δεν είναι δυνατό να βάλεις όρους, κανόνες στο ποιόν θα ερωτευτείς -τότε μιλάμε για κάτι άλλο
    Και φυσικά, όλοι -και όλες- θαυμάζουμε ένα όμορφο νέο άνθρωπο -αλλά αυτό είναι εντελώς διαφορετικό.

    (κοίτα που το θέμα με κυνηγάει -εχθές το μεσημέρι, στο πατάρι της “Άγκυρας” είχαμε με τη Ρίτσα και άλλους (blogger και μη) συζήτηση για το “έρωτας και λογική”…. :) )

    Κατά τα άλλα, καλά κάνω εγώ και την έχω κλειστή την τηλεόραση, τελικά!

    *Σήμερα θα εκλεγεί ο Τσίπρας, καλέ!

    Φιλιά, καλημέρα :)

  4. 4 marilia Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 10:35 πμ

    Εγώ δεν ξέρω από αυτά… σνούπι πράμα… αλλά θα συμφωνήσω με τη diVa!

    Καλημεροσνουποφιλί και καλημεροσνουποαγκαλιά!

  5. 5 Sotiris K. Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 10:44 πμ

    diVa μου καλημέρα σας.
    (Αυτό το .. “παλικαράκι μου” και το φιλί, οφείλω να πω ότι με .. αποσυντόνισαν!!!) :)

    Τι λέγαμε λοιπόν;
    Μάλιστα.
    Να μη δίνω σημασία στα σήριαλ και ότι αναπαριστούν την ονειρική κατάσταση των ναρκωμένων…
    Δεν θα συμφωνήσω μαζί σας.
    Απεικονίζουν αρκετές φορές τρόπο σκέψης ομάδων πληθυσμού, (και αυτό έχει ίσως ένα ενδιαφέρον) αλλά κυρίως είναι υπεύθυνα για την άκριτη διάχυσή τους και σε άλλες ομάδες.
    Ναρκωμένων ή όχι τηλεθεατών.
    Συνεπώς, το να παρατηρείς -το ότι με προβληματίζει κάτι δεν σημαίνει και ότι το αποδέχομαι βέβαια- σε βοηθάει σου δίνει ένα εργαλείο ανάλυσης των τεκταινομένων. Το να λες αυτά είναι ανόητα και να προσπερνάς, απλά σε βγάζει έξω από το παιχνίδι.
    Και τότε είναι, έχοντας εσύ βγει από το παιχνίδι, που ανακαλύπτεις ότι για το πότε θα πάρεις σύνταξη, ή για το αν θα σου σερβίρουν το νερό σου, σαν κοκτέιλ με εξασθενές χρώμιο, έχεις στείλει να σε αντιπροσωπεύει στη βουλή (γιατί εσύ -με την ευρεία έννοια εσύ ε; -τους έχεις στείλει) τους δημοφιλείς αστέρας της μικρής οθόνης και της πίστας της παραλιακής!

    Θα συμφωνήσω όμως μαζί σας ότι στην χημική αντίδραση του έρωτα η μεταβλητή ηλικία δεν έχει προσδιορισμένη δράση. Μπορεί να συμβούν όλα. “Ο έρως χρόνια δεν κοιτά” λέει άλλωστε και το άσμα και αποτυπώνει τη λαϊκή σοφία.

    Καλή σας ημέρα Κυρία μου
    Με ανταπόδοση του ασπασμού βεβαίως βεβαίως…

  6. 6 Sotiris K. Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 10:58 πμ

    το τέρας της αμάθειας, η επιλογή στο προηγούμενο κείμενο, να μην υπάρχει επικοινωνία ήταν απολύτως συνειδητή.
    Ο καθένας και η καθεμία, ας λειτουργήσει κατά μόνας και κατά συνείδηση.

    Ας έλθουμε στο σημερινό κείμενο (χτεσινοβραδινό).
    Φυσικά και οι αρχές του καθενός (που και αυτές έχουν τις μεταβολές τους, αλλά με σαφώς αργούς ρυθμούς) είναι το σύστημα αναφοράς, για να μπορείς να παρατηρείς τις μεταβολές.
    Και η απορία μου, δεν έχει να κάνει με την ύπαρξη των μεταβολών, ούτε και με την ταχύτητά τους. Η απορία-διαπίστωση, που διατύπωσα είναι ρητορική κατά κάποιο τρόπο και (με) καλεί, στο να εντείνω την προσοχή μου.
    Να προσπαθώ να μην χάνω τις λεπτομέρειες, ώστε να μπορώ να αποτυπώσω μέσα μου αυτό που έχω παρατηρήσει, όπως τα έχω βέβαια αντιληφθεί.
    Και επειδή το όπως τα έχω αντιληφθεί δηλώνει το εντελώς υποκειμενικό του πράγματος, γι αυτό -και γι αυτό- τα θέτω σε κοινή θέα, επιδιώκοντας να “δοκιμάσω” κατά κάποιο τρόπο, τη βασιμότητα των δικών μου αντιλήψεων…

    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή.
    Καλημέρα

  7. 7 Sotiris K. Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 12:08 μμ

    νατασσάκι αυτο το $ σε τι αριθμό αντιστοιχεί; Στο.. 20; :)

    Ας σοβαρευτώ κι εγώ όμως..

    Όπως θα είδες στην απάντηση προς τη diVa δεν διαφωνώ κι εγώ με τις ηλικιακές αποκλίσεις μεταξύ δυο ερωτικών συντρόφων.
    Όντως τα συναισθήματα δεν μπαίνουν σε καλούπια!!
    Και ούτε θα είμαι εγώ εκείνος που θα προτείνει τυποποιήσεις και κανόνες.

    Εκείνο που μπορεί όμως να διακρίνει κανείς, και στις τρεις αφορμές που γέννησαν το κείμενό μου- είναι η ρηχότητα των σχέσεων.
    Αυτό είναι που επισημαίνω.
    Ή τέλος πάντων, αυτό προσπαθώ να καταγράψω.
    Και για μεν τη συζήτηση με τον συνάδελφο είναι φανερό ότι αυτοσαρκαζόμαστε. Δεν το εννοούμε σε καμιά περίπτωση αυτό που είπαμε. (Κοίτα τώρα που .. ανοίγω τα χαρτιά μου :) )

    Στις δυο άλλες περιπτώσεις όμως έχουμε καταστάσεις όπου σαφώς απουσιάζει το συναίσθημα.

    Το κοινό τους στοιχείο είναι η απλή ικανοποίηση της γενετήσιας ορμής.
    Να γαμήσουμε και πάμε παρακάτω…
    Συγνώμη για τη λέξη, αλλά αυτή και το περιεχόμενο με το οποίο την έχουμε φορτίσει όταν τη χρησιμοποιούμε, είναι που αποδίδει τις καταστάσεις που περιγράφω.
    Η ξεπέτα.
    Αδιάφορο το συναίσθημα.
    Να ικανοποιηθεί το ένστικτο. Μόνον.

    Όμως μια από τις ουσιαστικές διαφορές του ανθρώπου από το ζώο, είναι η λειτουργία των συναισθημάτων στον άνθρωπο και ο αγώνας του να τα εξευγενίσει, σε αντίθεση με τα ζώα, που λειτουργούν μόνον με το ένστικτο.

    Αυτή λοιπόν ήταν η αφορμή να γραφτεί το κείμενο
    (Την αιτία την έχω πει πολλές φορές.. Ένα ημερολόγιο της καθημερινότητάς μου κρατάω, αλλά γιατί να το δημοσιοποιήσω αν γράφω μόνον πήγα και πήρα απο το ηλεκτρολογείο ένα κατσαβίδι, βρήκα στην Ομήρου και Βενιζέλου το σταντ που διανέμετε το pass to port, εκανα μια βόλτα στο διαδίκτυο, είδα στην τηλεόραση τον αγώνα Λάρισας ΑΕΚ, ένα σήριαλ που με εντυπωσίασε και άκουσα τον Κουβέλη να μιλάει στο Συνέδριο του Συνασπισμού)

    Αν ξαναδιαβάσεις το κείμενό μου, αυτά ακριβώς είναι που έχω γράψει και θέλω να θυμάμαι στο .. μέλλον..
    Έτσι, για να … αποκωδικοποιήσω μια φορά τα κείμενά μου

    Την επόμενη φορά που θα συναντήσεις συν-βλογερς, διαβίβασέ τους και τα δικό μου χαιρετίσματα :)

    Καλό σου απόγευμα..

  8. 8 Sotiris K. Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 12:10 μμ

    marilia Μου, χμμ ο σνουπυ.. ο συγκριμένoς σκυλάκος, είναι από τα πιο φιλοσοφούντα τη ζωή των ανθρώπων πλάσματα!!
    Έτσι δεν είναι;
    :)

    Καλό μεσημέρι.

    Φιλιά!!!!

  9. 9 Orelia Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 12:50 μμ

    “καλημερα ζωη”
    το άλλο του Φωσκολου σηριαλ

    δε με λετε! τελικα τα μαθηματικα εχουν εφαρμογη στη ζωη ή αποτελουν απλως ενα μοντελο ερμηνειας μερους αυτης;
    οπου το μοντελο εχει φιαχτει για να εξυπηρετει μια δεδομενη αντιληψη της πραγματικοτητας;
    οπου η πραγματικοτητα ειναι ο,τι γινεται αντιληπτο μεσω αισθησεων;
    διοτι.. η κινηση πεφτει με εαν τροπο στην αντιληψη μας αν πριν εχουμε ορισει ενα συστημα αναφορας ως σταθερο, αναφερομενοι στον μακροκοσμο και οσα συμβαινουν σε αυτον με ταχυτητες που να μη ξεπερνουν καποια ορια, τα ξερετε
    για τον μικροκσομο αλλά και μερος του μακροκοσμου που κινειται με velocity μιας ταξης.. άλλοι νομοι ισχυουν
    οχι;
    θελω να πω, ξεχασατε οτι αν οι συνθηκες αλλαξουν, τα φαινομενα απο διαφορετικους νομους ερμηνευονται..

    για να σας παρηγορησω κι οχι μονον, οι γυναικες μοιαζουμε με το χωριατη που του δωσανε θαρρος ή με το ΚΚΕ στην εξουσια (μη μου πειτε πως δεν εδωσα αλλοθι στις κακιουλες σας του στυλ: για να δουμε τι θα εκαναν αυτοι αν ανεβαιναν στην εξουσια; και δε γελασατε κιολα; ε;;;; :) )

    εν τελει.. ποιοι παραγοντες οδηγησαν την ελενη την τσαλιγοπουλου να, τουλαχιστον, φωτογραφιζεται με μεγαλουτσικα ντεκολτε;
    ιδου το ερωτημα που με απασχολει απο την Παρασκευη απογευμα αφου εριξα τη ματια στα καλλιτεχνικα της χωρας δρωμενα :)

    καλημερα να εχετε

  10. 10 Orelia Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 1:06 μμ

    και που εισαστε;
    ξερω! βολτα τους σκυλους.. ok!

    σημερα βγαζουν προεδρο στον Συνασπισμο
    και.. που νομιζα πως σας ειδα πισω απο την κοτσιδα του Κουρακη ή εστω πισω απο τον Γλεζικον μυστακα, καθημενον..!
    αλιμονον ομως, διαψευστηκα :( :(

  11. 11 νατασσάκι Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 1:55 μμ

    το $ είναι το συμβολάκι πάνω από το 4 (αν γράφεις βιαστικά, αυτά παθαίνεις πρωί πρωί)

    και βεβαίως χαίρομαι με την αποκωδικοποίηση του κειμένου (περίπου τα ίδια είπα κι εγώ χθές, λέμε! :) ) και φυσικά το ίδιο εννοούσα! :)

    Καλή υπόλοιπη Κυριακή
    Φιλιά

  12. 12 Sotiris K. Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 1:55 μμ

    Ωρέλια για την ερώτησή σας, θα πρέπει να απευθυνθούμε σε μαθηματικούς για να έχουμε μια απάντηση.
    Εγώ ένας απλός βλογκερ είμαι με ελάχιστες γνώσεις και σχετικά επίπεδο τρόπο σκέψης.

    Για να μη λέτε όμως ότι σαν αγνοώ (!) αν θέλετε μπορώ να σας καταθέσω την άποψή μου.
    Όχι λοιπόν. Τα μαθηματικά δεν προσφέρουν μοντέλα ερμηνείας της ζωής ούτε και μοντέλα καθορισμού της πορείας τους.
    Με τέτοια μοντέλα, καταγίνονται άλλοι επιστήμονες.
    Να δεις πώς τους λένε… Κάτι που συνήθως έχουν … φουντωτά μαλλιά, (ενίοτε και σε σχήμα.. αεροτομής :) )… α ναι .. Φυσικούς τους λένε.
    Αυτοί είναι μοντελίστες και χρησιμοποιούν τα μαθηματικά για να υποστηρίξουν τα πρότυπά τους. Και αυτά τα μαθηματικά είναι εφαρμοσμένα μαθηματικά.

    Τα άλλα τα μαθηματικά, τα … αφηρημένα δεν ασχολούνται με ερμηνείες και με προτάσεις.
    Ανατέμνουν και διεισδύουν.

    Δεκτή όμως η επισήμανσή σας ότι τα περί συστημάτων αναφοράς, έτσι όπως τα χρησιμοποίησα αφορούν στον μακρόκοσμο.
    Στον κόσμο της κβαντομηχανικής, εκεί που η “πραγματικότητα” συντίθεται από ενδεχόμενα τα οποία δεν αλληλοαναιρούνται, ε εκεί τα πράγματα είναι διαφορετικά.
    Πάντως όχι, δεν είχα στο μυαλό μου, ούτε την κβαντομηχανική ούτε τη θεωρία των υπερχορδών καθώς έβλεπα χτες το σήριαλ και διάβαζα το κείμενο αναφοράς.
    Ζητώ συγνώμη !!! :)

    Όσο για την προκλητική ερώτηση, την πολιτική ντε, ε θα με κάνετε να επαναφέρω σχόλιο του παρελθόντος.
    Όχι δεν θα αναρωτηθώ για το τι θα έκανε το ΚΚΕ αν κατελάμβανε την εξουσία γιατί … περίπου μπορώ να φανταστώ.
    (Εδώ ίσως έχει θέση και η κβαντομηχανική!! :) Σαν μεθοδολογία σκέψης, εν όψει ενδεχομένων)
    Άλλωστε, υπό μορφή ερωτημάτων είχα θέσει τις απόψεις μου στο παρελθόν.

    Όσο για το συνέδριο του Συνασπισμού, αλλά και οποιουδήποτε άλλου κόμματος, δύσκολα θα με συναντήσετε.

    Πραγματικά διάγω μια περίοδο της ζωής μου, που νιώθω να έχω πολύ περισσότερες απορίες από τις προτάσεις που απαιτούνται για να λυθούν τα προβλήματα της σημερινής κοινωνίας.
    Εξ ου άλλωστε και το κείμενο αυτό με τίτλο “πού ζεις”, με το οποίο θέλω να καταγράψω τη δική μου αδυναμία να κατανοήσω, και όχι να κρίνω οποιονδήποτε για τις επιλογές του.

    Τοιουτοτρόπως (!) προτιμώ να παρακολουθώ ως Θεατής (ψευδώνυμο που έχω χρησιμοποιήσει στο παρελθόν, στα πρώτα πρώτα βήματά μου σαν βλογερ, πριν ανακαλύψω το bloger και πριν κατασκευαστεί το wordpress)
    Έτσι, για να γράψω και κάτι από την προσωπική μου ιστορία σαν βλογερ :)

  13. 13 Sotiris K. Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 2:07 μμ

    νατασσάκι, μα πότε πέρασες τα .. τριάντα; :) :)

    Από το λίγο που σε ξέρω, διαβάζοντας τα κείμενά σου και τα σχόλιά σου, δεν έχω αμφιβολία, ότι θα έκανες κι εσύ προσεγγίσεις στα θέματα αυτά με την ιδια οπτική..

    Καλό απόγευμα σου εύχομαι

  14. 14 kakaskimos Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 7:57 μμ

    Που ζεις? Δεν ξέρεις ότι οι γυναίκες, όπως και οι άντρες, έλκονται και απωθούνται πρώτα απο το έξω. Αλλοι/ες ενδιαφέρονται για κάποια κομμάτια της εμφάνισης, άλλοι/ες για “ολόκληρο το πακέτο”. Και όσο πιο πολύ λυπούνται τη νεότητα που έχασαν, τόσο πιο πολύ την αναπολούν και την αναζητούν σε νεότερες/ους συντρόφους. Και για την έλλειψη επικοινωνίας σε αυτές τις σχέσεις, η δικαιολογία είναι ότι ούτε στις σχέσεις με τους συνομιλήκους/μεγαλύτερούς τους έχουν επικοινωνία. Πονάει χέρι, κόψει χέρι …

    Και το “έξω” είναι τρόπος επιλογής βουλευτών, όταν δεν προέχει η τσέπη μας. Κι εκεί υπάρχει η δικαιολογία των προηγούμενων απογοητεύσεων. Αλλά η μεγαλύτερη απογοήτευση θα μας έρθει όταν εμείς θα απογοητεύσουμε τον εαυτό μας. Δηλαδή θα ζήσουμε όπως αυτοί που κατακρίναμε και μας απογοήτευσαν.

    Ζώντας χωρίς να μας επηρεάζουν οι απογοητεύσεις, θα μας φανεί σα να ζούμε στο κόσμο μας. Αν είναι να ζω εκεί όπου ζουν αυτοί που βλέπουν Φώσκολο, που ψηφίζουν Σελήνη, που κάνουν σχέσεις μόνο για το σεξ, και που δεν κάνουν σεξ για να το ανταλλάξουν με τη σχέση, προτιμώ να ζω στο κόσμο μου.

    Υ.Φ. diva Εντάξει με την απορία που είχες?

  15. 15 diVa Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 8:08 μμ

    kakaskimos
    Loud & Clear
    :-p
    Υ.Φ. Αλλά γλυκό μου παιδί (…) έτσι θα με βάζεις κάθε φορά να σε κυνηγάω από blog σε blog?

  16. 16 kakaskimos Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 8:11 μμ

    Από το άμεσο της απάντησης, δεν βλέπω να κουράστηκες ιδιαίτερα :p

  17. 17 νατασσάκι Φεβρουαρίου 10, 2008 σε 8:55 μμ

    Ορίστε, βγήκε ο Τσίπρας!
    (να μην αφήνουμε αναπάντητα ερωτήματα, εδώ μέσα! ;) )
    (να δω τώρα τι θα πεις, που είναι πιτσιρικάς (καλέ είναι πολύ μικρός! πιο μικρός…κι από μένα! :p)

    (την επόμενη φορά, θα σου πω τους αριθμούς του τζόκερ, είπαμε! :) )

    Καλό βράδυ!

  18. 18 despinak Φεβρουαρίου 11, 2008 σε 5:12 μμ

    Δηλαδή τώρα που σαραντάρησα να γίνω τεκνατζού;
    Μπα… και τον Τσίπρα σαν γιο μου τον βλέπω ;-)

  19. 19 το τέρας της αμάθειας Φεβρουαρίου 11, 2008 σε 6:30 μμ

    Εγώ πάλι τον Τσίπρα τον βλέπω “καλπάζοντα επί καλάμου”? ή είναι η ιδέα μου? ΄

  20. 20 assimina Φεβρουαρίου 11, 2008 σε 7:03 μμ

    η ..αεροτομη εδωσε τη θεση της σε μαλλι στυλ Τζην Χαρλοου
    μπουκλωτο σε σκαλες..!
    τη βοηθεία μπικουτι
    το οποιο θα ειναι και το επομενο νικ μου οταν θα γινω το κατα diVa blogoni, γιατι τωρα διαγω ως ενα απλο βλακονι :) )

    κοιτα να δεις αδερφε!
    την Κβαντομηχανικη δε προλαβα ν’ αγαπησω
    κι ετσι, τα φοντα δεν εχω για να εκτιμησω τι ακριβως θα γινοταν αν.. επι πολιτικης το θεμα.. για αυτο αν εσεις.. θα με διευκολυνατε και μενα τη δυστυχη να καταλαβω..

    οσο για τη συμμετοχη σου ή οχι σε συνεδρια και άλλα.. των κομματων, την ωρα που το εγραφες το επιχειρημα την ιδια ωρα ηξερες πως δεν υφισταται
    γιατι, αν ο προβληματισμος δεν βοηθαει στη χαραξη θεσεων και της λεγομενης γραμμης, τοτε τι;
    αλλά σε αφηνω να κανακευεις το επιχειρημα σου
    οχι για άλλο λογο, αλλά αν ασχοληθεις -ενεργοτερα- με την πολιτικη, ποιος δε διαβαζει με τα κατεβατα που θα αφηνεις;
    -7- σελιδες word2007 μεγεθος 10 η γραμματοσειρα το σχολιο στης diVa…!!!
    ασε που θα σε χασω απο συνακουστη..!!!

    τι αλλο;
    ε! σου ειπαν τα παιδια εδω πως βγηκε ο Τσιπρας
    το σχολιασαν κιολα..
    εγω ενα θα σου πω
    ευχαριστημενη ειμαι και συνασπισμικη ας μην ειμαι, και περιμενω συμπεριφορα καλου γονιου σε “παιδι” του
    με εννοειτε… ασφαλως
    αλλιως.. μαυρο φιδι που σας εφαγε..!

    καλησπερα (μη ξεχναω :) )

  21. 21 So_Far Φεβρουαρίου 11, 2008 σε 10:26 μμ

    Πέρασα – άμα τη επιστροφή μου που λένε – να σας πω μια καλησπέρα. Και να ρωτήσω, τί κάνει ο Μήλος Φιρίκης;

  22. 22 Sotiris K. Φεβρουαρίου 12, 2008 σε 4:29 μμ

    Kakasximos Καλώς ήλθες και από το φτωχικό μας.
    Φυσικά και δεν ξεχνάω τους μηχανισμούς διαπροσωπικής έλξης.
    Ούτε παραγνωρίζω ότι το εμφανισιακό πολύ συχνά διαμορφώνει τους όρους όχι μόνον της συνύπαρξης, αλλά συνολικά της σχέσης!
    Εκείνο που κατέγραψα, γιατί αυτό μπόρεσα να αντιληφθώ ήταν το ότι απουσιάζει το συναίσθημα.
    Δεν είναι απαραίτητα κακό αυτό.
    Είναι όμως ενδιαφέρον.
    Αν θέλεις, αυτό που έχει μεγάλη σημασία είναι η διαχείριση της απουσίας αυτής.
    Αν δεν είναι ικανός κάποιος να τη διαχειριστεί, αυτή η απουσία (συναισθημάτων) είναι δυνατόν να λειτουργήσει σαν θρυαλλίδα που θα ανατινάξει όχι μόνον τη σχέση, αλλά και τα πρόσωπα.
    Αυτά βέβαια με βάση τα μέχρι τώρα δεδομένα.
    Αύριο, δεν ξέρω τι θα γίνει!
    Όπως δεν ξέρω, ούτε μπορώ να εκτιμήσω, αν το αναδυόμενο νέο θα γεννήσει απαγοητεύσεις.

    Ξέρεις απαγοητεύεσαι όταν έχεις δημιουργήσει συγκεκριμένα όνειρα και προσδοκίες και συνειδητοποιείς ότι δεν υλοποιούνται ούτε μπορεί να υλοποιηθούν.
    Αν τα όνειρα και οι προσδοκίες είναι διαφορετικά, δεν είμαι σίγουρος για το αν θα υπάρξει απαγοήτευση και πώς θα εκδηλωθεί αυτή.
    Τίθεται λοιπόν ένα (ακόμα) ερώτημα.
    Τα γεγονότα που κατέγραψα συνέβησαν τυχαία, ή βρισκόμαστε μπροστά σε μια περισσότερο ή λιγότερο συνειδητή επιδίωξη να επηρεαστούν τα πρότυπα συμπεριφοράς;

    Την καλησπέρα μου.

  23. 23 Sotiris K. Φεβρουαρίου 12, 2008 σε 4:31 μμ

    diva και kakasximos παρακαλώ..
    Ελεύθερα!!!

    :) :)

  24. 24 Sotiris K. Φεβρουαρίου 12, 2008 σε 4:34 μμ

    νατασσάκι, το ξέρω, το ήξερα δηλαδή ότι εξελέγη ο Τσίπρας.
    Και το ότι είναι μικρός σε ηλικία το ξέρω.
    Δεν βρίσκω να είναι βέβαια αυτό το πρόβλημα.

    Τα προβλήματα θα αναφυούν όταν χρειαστεί να “φτιαχτεί” η ομελέτα και ως γνωστόν οι ομολέτες δεν φτιάχνονται αν δεν σπάσεις αυγά.

    Ας του ευχηθούμε να έχει μια πετυχημένη πορεία, ανάλογη και καλύτερη με εκείνη του Αλαβάνου…

    Καλό απόβραδο

  25. 25 Sotiris K. Φεβρουαρίου 12, 2008 σε 4:35 μμ

    despinaK οι επιλογές που θα κάνει ο καθένας μας, έχουν ήδη εγγραφεί στα γονίδιά του καλή μου :)

    Να είσαι καλά!

  26. 26 Sotiris K. Φεβρουαρίου 12, 2008 σε 4:40 μμ

    το τέρας της αμάθειας, εκτιμήσεις και προβλέψεις μπορούν να γίνουν χιλιάδες.
    Η πράξη και η πρακτική θα δείξει το τι θα γίνει.

    Προσωπικά δεν τον βλέπω πάνω σε καλάμι. Βλέπω όμως και την διαφορετική οπτική (από εμένα το τυπικό δείγμα μικροαστού) με την οποία αντιμετωπίζει τα πράγματα.

    Πάντως, αν μου έλεγες να σταθώ σε κάτι, θα ήταν η επιλογή επιθετικής δράσης, αν και τα κοινωνικά θέματα, πόρω απέχουν να θεωρηθούν ότι έχουν υποστεί από την αριστερή σκέψη!

    Εδώ θα είμαστε να τα λέμε όμως :)

    Καλησπέρα

  27. 27 Sotiris K. Φεβρουαρίου 12, 2008 σε 4:43 μμ

    Ωρέλια, για να μη λες ότι αφήνω κατεβατά, απλώς να πω ότι αυτό το κείμενο στο οποίο αναφέρεσαι, κανονικά ήταν μια εισαγωγή επί εκείνων που θα ήθελα να καταθέσω.
    (Η … τεμπελιά μου σας γλύτωσε!!)

    Καλό απόγευμα

  28. 28 Sotiris K. Φεβρουαρίου 12, 2008 σε 4:44 μμ

    so_far καλώς ήλθατε.
    Εμφανής η … απουσία σας!

    Και εμείς καλά είμεθα!!!
    Εντάξει ο .. Μήλος Φιρίκης το αυτό!!
    :) :)

    Καλησπέρα

  29. 29 kakaskimos Φεβρουαρίου 12, 2008 σε 8:53 μμ

    Οτι σπέρνεις, θερίζεις …

  30. 30 SOSO "EGKLIMATA" Μαρτίου 15, 2008 σε 10:18 μμ

    ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΑΥΤΟΙ????? ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! ΜΕ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΕΛΑΣΑ!!! ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ!!!

  31. 31 Sotiris K. Μαρτίου 15, 2008 σε 10:42 μμ

    Soso “EGLIMATA” όπως ίσως θα πρόσεξες, με την αποστροφή του σημειώματος αυτή, θέλω να δώσω το βάρος της κριτικής στην διαδικασία και την κατάσταση και όχι στα πρόσωπα που αναδεικνύονται από αυτές..
    Ξέρεις, δεν είναι λίγες οι φορές που από κακές διαδικασίες έχουν αναδειχθεί σημαντικά πρόσωπα και θεσμοί.
    Αυτό όμως δεν νομιμοποιεί τις διαδικασίες αυτές..
    Και αυτό ήταν που ήθελα να τονίσω..

    Όσο για το ποιος επιτρέπεται να ασχολείται με την πολιτική θα μου επιτρέψεις να έχω κατηγορηματικά άλλη άποψη!
    Η πολιτική είναι υποχρέωση και δικαίωμα των πολιτών και τη συμμετοχή τους σ αυτή δεν τους την παραχωρεί κανείς!
    Ούτε και μπορεί να την απαγορεύσει!!

    Καλώς ήλθες από τα μέρη μας, αν και δεν βλέπω πώς θα μπορούσα να ανταποδώσω την επίσκεψη .. :)

  32. 32 SOSO "EGKLIMATA" Μαρτίου 15, 2008 σε 10:51 μμ

    ΠΡΩΤΟΝ, ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ! ΔΕΥΤΕΡΟΝ, ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ “ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕΣ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ”? ΓΙΑ ΚΑΝ’ ΤΟ ΜΑΣ ΠΙΟ ΛΙΑΝΑ…

  33. 33 Sotiris K. Μαρτίου 15, 2008 σε 11:00 μμ

    SOSO ‘EGLIMATA” μολονότι διακρίνω μια επιθετικότητα, της οποίας δεν αντιλαμβάνομαι την αιτία, να απαντήσω..
    Πρώτον δεν υπάρχουν σχετικοί και άσχετοι με την πολιτική. Υπάρχουν πολίτες με δικαιώματα. Βεβαίως η κριτική στα πρόσωπα και στις επιλογές τους όχι μόνον επιτρέπεται, αλλά και επιβάλλεται, επομένως το αν θα τους επιλέξει κανείς να τον αντιπροσωπεύσουν είναι θέμα δικό του.

    Δεύτερον η ανταπόδοση της επίσκεψης έχει να κάνει με επίσκεψη δική μου, στο δικό σου διαδικτυακό χώρο αν διαθέτεις. Δεν είναι απαραίτητο αυτό βέβαια, αλλά αν διαθέτεις κι αν θέλεις, θα ήταν χαρά μου να δω τις σκέψεις σου..
    Ελπίζω να έγινα σαφής.

  34. 34 SOSO "EGKLIMATA" Μαρτίου 15, 2008 σε 11:46 μμ

    Η ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΙ ΣΑΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ “ΗΘΟΠΟΙΟΥΣ” ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ! ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ, ΘΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ? ΠΟΙΟΙ? ΑΥΤΟΙ? ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ Ο ΜΠΟΥΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΥΑΛΟ ΑΠ’ ΑΥΤΟΥΣ! ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΓΑΝΑΚΤΩ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΚΟΜΗ ΠΙΟ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ! ΕΒΑΛΑΝ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙ ΕΒΓΑΛΑΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥΣ! ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΝ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗ ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟ ΘΕΟΧΑΡΗ! ΣΑΝ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ! ΘΕΛΟΥΝ ΣΚΟΤΩΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ! ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΤΑΚΑ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ…ΛΕΥΤΕΡΙΑΣ ΛΙΠΑΣΜΑ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΝΕΚΡΟΙ!!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΣΑΦΗΣ!…

  35. 35 Sotiris K. Μαρτίου 16, 2008 σε 12:43 πμ

    Σέβομαι τις θέσεις σου, αλλά είναι προφανές ότι διαφωνώ κατηγορηματικά με αυτές.
    Και δεν αναφέρομαι στις κρίσεις για τις ικανότητες των προσώπων, αλλά στις διαδικασίες!
    Τα μέλη της κοινωνίας μας είναι ελεύθερα να επιλέγουν τους εκπροσώπους τους και ουδείς μπορεί να αφαιρέσει αυτό το δικαίωμα από κανέναν.
    Τουλάχιστον αυτή είναι η δική μου θέση.
    Συμπέρασμα.
    Έχουμε εντελώς διαφορετικές απόψεις, και από όσο φαίνεται ούτε θα σε πείσω ούτε θα με πείσεις.
    Επομένως το μόνο μένει να σε ευχαριστήσω για τη συμμετοχή σου στο διάλογο και τον προβληματισμό και να περιμένω τους προβληματισμούς σου, αν το επιθυμείς βέβαια και σε άλλα θέματα.
    Να είσαι καλά.

  36. 36 SOSO "EGKLIMATA" Μαρτίου 16, 2008 σε 1:09 πμ

    ΑΠ’ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΜΕ…ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΥΘΕΝΑ ΝΑ ΛΕΩ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ?…ΑΠΛΩΣ ΑΓΑΝΑΚΤΩ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΟΙ(?) ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΩΘΕΙ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΑ ΑΤΟΜΑ(ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΙΝ ΠΟΣΟ ΑΧΡΗΣΤΑ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΑ ΗΤΑΝ ΑΦΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ “ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ” ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΝ ΣΕ ΜΙΑ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΣΑΠΟΥΝΟΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΑΠΟΤΥΧΗΜΕΝΟΙ “ΗΘΟΠΟΙΟΙ”! ΕΓΩ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΛΑΓΑΝΕ ΠΡΟΒΑΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ!)ΚΑΙ ΕΔΩΣΑΝ ΛΟΙΠΟΝ Σ’ ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ! ΔΗΛΑΔΗ ΕΣΥ ΘΕΩΡΕΙΣ ΣΟΒΑΡΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΓΙΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΗ ΣΕΛΗΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΟΧΑΡΗ? ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ, ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΟΜΟΥΝ!…

  37. 37 Sotiris K. Μαρτίου 16, 2008 σε 1:19 πμ

    Δεν νιώθω ότι έχω το δικαίωμα να κρίνω κανέναν για τις επιλογές του.
    Τον κρίνω για τις επιλογές του, το επόμενο βήμα είναι να προσπαθήσω να του περιορίσω το δικαίωμά του.

    Αντίθετα θεωρώ υποχρέωσή μου να καταγγείλω τις μεθόδους υφαρπαγής και επηρεασμού της θέλησης και αυτό κάνω.

    Εν πάση περιπτώσει, άλλος τρόπος σκέψης, άλλη προσέγγιση της πραγματικότητας …

    Συνεχίζουμε :)

  38. 38 SOSO "EGKLIMATA" Μαρτίου 16, 2008 σε 2:04 πμ

    ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΕΙ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΠΑΘΗΤΙΚΑ (ΠΟΥ ΑΠ΄ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΣΥ ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ), ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΑΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΟΥΜΕ Η ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΕΞΑΦΑΝΙΣΟΥΜΕ, ΑΥΤΟ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ! ΜΕ ΠΑΘΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΗ, ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΩΣ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΥΡΟ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΜΠΡΟΣΤΑ!…

  39. 39 Sotiris K. Μαρτίου 24, 2008 σε 12:40 πμ

    SOSO “EGKLIMATA” αναντήρητα έχουμε όλοι δικαίωμα να κρίνουμε.
    Όπως και ο τρόπος κρίσης και τα κριτήριά μας, μπορεί να είναι αυτά που θέλουμε εμείς.
    Ακόμα και κακόπιστα!
    Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι και οι άλλοι θα πρέπει να μας ακολουθούν, στις σκέψεις μας.
    Αυτό που εσύ το θεωρείς παράλογο, μπορεί ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού να το θεωρεί λογικό και να μην καταλαβαίνει τη δική σου στάση.
    Όπως και οι τρόποι δράσης που έχει επιλέξει ο καθένας μπορεί να είναι διαφορετικοί έχοντας διαφορετικά κριτήρια και για την αποτελεσματικότητα, αλλά και για την “ηθική” τους.
    Ο σκοπός δεν μπορεί να αγιάζει τα μέσα, έλεγε κάποιος, αλλά τα μέσα που χρησιμοποιείς δείχνουν την ποιότητα του σκοπού σου και αποκαλύπτουν τις προθέσεις σου και εμένα τουλάχιστον αυτή η ρήση με βρίσκει σύμφωνο.

    Θέλω λοιπόν να πω πως μπορεί να έχω τις κατηγορηματικές -πολλές φορές- διαφωνίες μου με τις επιλογές που γίνονται, έχω μάθει όμως να σέβομαι τις επιλογές των άλλων και να τις “πολεμάω” με το σεβασμό που τους αρμόζει.

    (άργησα λίγο να απαντήσω, αλλά ποτέ δεν είναι αργά, ε; :) )
    Καλό ξημέρωμα να έχεις.

  40. 40 SOSO "EGKLIMATA" Μαρτίου 24, 2008 σε 10:37 μμ

    ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΟΠΩΣ ΕΙΧΕΣ ΠΕΙ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ(ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΟΤΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ…)…ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΕΓΩ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΚΤΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΩ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ…ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΠΑΡΑΛΟΓΟ!…

  41. 41 Sotiris K. Μαρτίου 24, 2008 σε 11:18 μμ

    SOSO μένει λοιπόν να σε ευχαριστήσω για τις παρεμβάσεις σου.
    Ευπρόσδεκτες και άλλες…
    Να είσαι καλά.
    Καλό βράδυ.


  1. 1 Ραχήλ « Μαμά…ετών 36..! Παράθεση σε Φεβρουαρίου 14, 2008 σε 12:30 πμ

Υποβολή απάντησης




Είναι αναγκαίο!! Και σημαντικό

Τι θέλει αυτό εδώ; Στο blog ενός άντρα; Μα όλοι οι άνθρωποι έχουν ανάγκη. Κάνε ένα κλικ εδώ χωρίς πολλά πολλά. Το βρήκα στης Fevisκαι είπα να το φέρω κι εδώ. Δεν κοστίζει τίποτα, δίνει πολλά!

Οι φωτογραφικές μου ανησυχίες

Αν θέλεις να δεις το κόσμο και με τα δικά μου μάτια, μπορείς να πατήσει εδώ

Ημερολόγιο

Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν   Μαρ »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Οι φίλες και οι φίλοι μου

  • Αείποτε
  • Αερικό
  • Αθήναιος
  • Αλεξάνδρα
  • Αλίκη
  • Alkyoni
  • All my Life
  • Alombar
  • Αλώπηξ
  • Αμά(λ)θεια
  • Amelie
  • Amo
  • Ανάσα του Βορρά
  • Ανδρομέδα
  • Απουσία
  • Απουσία
  • Aqua
  • Αραχτός
  • Άρτεμις
  • Αστραδενή
  • Αurora*
  • Avanti
  • Βασιλική
  • BeBe
  • Βιολιστής στη στέγη
  • Βιτρούβιοι Άγγελοι
  • Γητεύτρια
  • Γυφτάκι
  • Γλαρένια
  • Composition doll η νεωτέρα
  • Composition doll το κλειστόν
  • CD των εγκλημάτων
  • Darth
  • Δέσποινα
  • Δώρα Τσίρκα
  • ee
  • Ελληνίδα
  • Έλσα
  • Ευγενική
  • Gitsaki
  • Goudaki
  • Γωγώ
  • Θεία Λένα
  • Η Eυθύνη του Λάθους
  • Fevis
  • Fiorina
  • Σαν τανία
  • Ημίαιμος
  • Θέμης
  • Johny B. Good
  • Ιφιγένεια Η εν μπλογκοσφαίρα
  • Ind. Daisies
  • K & K
  • Kakasximos
  • Καλοκαιρινός
  • Κανατάκη, ουδεμία σχέση με τον Μπαρπαγιάννη
  • ΚαπετάνιοςK
  • Καπετάνισσα
  • Καπλάνι
  • Kαραμήτσος
  • Κατερίνα
  • KV
  • Κρατκάγια= μειλίχια
  • το Κυκλάμινο
  • Κυκλoδίωκτον
  • Kyriaz
  • Λαμπρούκος
  • La Strada
  • Λίλλη
  • Λίτσα
  • Λόλα
  • Λυκόφως
  • Λύσιππος
  • το Μαρικάκι
  • Μαριλία
  • Μαρίνα
  • Η Μαρίνα και εδώ
  • Μαριώ
  • Η Magica που μαγειρεύει
  • Mαύρος Γάτος
  • Μεl(ι και φαντασία)
  • MenieK
  • Μπελλάς !
  • Συμέλα Μελετλίδου
  • Με το φεγγάρι αγκαλιά
  • Τζίνα Mουκριώτη
  • Μπλογκάνθρωπος
  • Νατασσάκι
  • Ναυτίλος
  • Νεφελόεσσα
  • Νιόβη
  • Ντέφι
  • O Δύων Ανατέλλων
  • O Δύων Ανατέλλων ο νέος
  • Οιστρος
  • Παράγραφος
  • Παντράζο
  • Πρέζα TV
  • Pythia
  • Ραφφινάτα
  • Ραφφινάτα Νεο
  • Ρεγγίνα
  • Ρενάτα
  • RitsMas
  • Ροδιά
  • Rodoula-Kelly
  • Sailor
  • Silia
  • Στάθης
  • Σύλβια
  • Τσέλιγκας
  • Vasileiou F
  • VasVoe
  • Vista
  • diVa
  • Pseftra
  • Χημεία και άλλα
  • Ωρέλια η νέα
  • Ωρέλια
  • Παλιογραφές

    a

    Για να μη πει κανείς ότι δεν …

    hit counter code