Αντικειμενική καταγραφή …

_a230537ab.jpg

Η σκυτάλη κατέφθασε από την καλή φίλη, τη so_far.

Για τα απολύτως δικά μου αντικείμενα κατάλαβα πως έπρεπε να γράψω και … κάθισα και σκέφτηκα.
(Να μην κάνω και λίγο το … «κομμάτι» μου, ότι είμαι … διανοούμενος και μπορώ να σκέφτομαι έστω και καθιστός; 🙂 🙂 )

Διαπίστωση πρώτη. Δεν είναι αντικειμενοεξαρτημένος!
Διαπίστωση δεύτερη. Είναι κάμποσα τα εντελώς δικά μου αντικείμενα, που όμως δεν θα τα βάψω και μαύρα αν πάψουν να είναι δικά μου.
Διαπίστωση τρίτη. Αν τα βάλεις πάνω στο τραπέζι φαίνονται ανακατεμένα, αν επιχειρήσεις να τα φωτογραφήσεις ένα ένα θα χρειαστείς αρκετές ώρες.

Απόφαση. Τα φωτογραφίζω όπως έπεσαν και εξηγώ τι είναι.

Αυτό το μεγάλο, εδώ αριστερά, είναι ο υπολογιστής μου. Εντάξει δεν είναι αντικείμενο. Υποκείμενος σε παντός είδους καταπονήσεις είναι, αλλά δείχνει κατανόηση.

Δίπλα του και χαμηλά, γυαλιά ηλίου. Δεν είναι σε πλήρη συντονισμό με την ηλικία του κατόχου τους, αλλά για τον ήλιο μια χαρά είναι!!

Διακριτικά τοποθετημένα τα άλλα. Τα γυαλιά λέω… Εκείνα που, φευ, είναι για την ηλικία μου!

Κλειδιά! Φετίχ; Μάλλον ο φόβος αποκλεισμού!

Το κινητό. Ελάχιστη η χρήση του. Να μη σου πω ότι δεν έχει κάνει καν πλήρη επίδειξη των δυνατοτήτων του.
Έχει και ραδιόφωνο όμως. Εξου και τα hands free. Για να ακούω μουσική καθώς κάνω ποδήλατο.

Το mp3 player για το λόγο που έχει φτιαχτεί. Εδώ και ώρα είναι εκτός κάδρου. Pink Floyd και Τζιβαέρι αντάμα.

Πάνω αριστερά το γνωστό σημειωματάριο. Ξεδοντιασμένο! Για την ακρίβεια … ξεφυλλισμένο! Ένα χρόνο τώρα συνοδός σε μοναχικές εξόδους, πλάι στο φλιτζάνι του καφέ συνήθως, έτοιμο να δεχτεί σκέψεις και ιδέες και μετά να υποστεί ακρωτηριασμούς.
Κάθε φύλλο που γεμίζει μεταφέρεται στον υπολογιστή -τα μη.. φαινόμενα blog, που έλεγα; -και μετά παραδίδεται στην πυρά.
Ο γνωστός πελεκάνος επάνω του. Το στυλό με την πένα.
Και ο διάδοχος πιο πέρα. Το νέο σημειωματάριο.
Ανέγγιχτο προς το παρόν.
Τα έβαλα δίπλα δίπλα για να μαθαίνουν οι νεότεροι από την πείρα των παλαιοτέρων. Τι θα πάθει και αυτό δηλαδή όταν αρχίσω να γράφω στις σελίδες του!

Όχι δεν είμαι αυτός για τον οποίο φτιάχτηκε το ανέκδοτο, που μιλάει για το άκρον άωτον της ταχύτητας και πρόλαβα να ακουμπήσω την φωτογραφική μηχανή μετά το πάτημα του κλείστρου!!!
Αυτή η φωτογραφική μηχανή που φαίνεται ψηλά, είναι εκείνη που έχω συνήθως μέσα στην τσάντα μου. Για κάθε βιαστική χρήση. Τα αποτελέσματά τής χρήσης της έχουν πολλές φορές αναρτηθεί κάπου pic_0008a.jpgεδώ.

Η άλλη είναι εδώ.
Με αυτήν τραβήχτηκε η προηγούμενη φωτογραφία.

Α, η web κάμερα της φωτογραφίας είναι ένα καλό μικρόφωνο για τις επικοινωνίες μέσω του skype. Βλέπεις έχει και ξενιτεμένους η οικογένεια!!

Τελείωσα με τα αντικείμενά μου;
Μάλλον.

Ας δώσω τη σκυτάλη σε μερικούς φίλους και φίλες. Πόσοι άραγε πρέπει να είναι εκείνοι στους οποίους πρέπει να βάλω στο παιχνίδι;
Ας πω και βλέπουμε.
Alkyoni , Ωρέλια, DiVa, Darthiir και Θεία Λένα!

Τι πρέπει να κάνετε εσείς; Να συνεχίσετε το παιχνίδι βέβαια δείχνοντας (!) τα δικά σας κατά δικά σας, αντικείμενα.

Κουράγιο !!!

Παράρτημα!!!!!!!
Προστίθεται και η ritsmas!

Τελευταία ενημέρωση.
Κατόπιν της… πανδήμου απαιτήσεως να συμπεριληφθεί και το ποδήλατο μεταξύ των εκθεμάτων, και μολονότι ούτε στην τσέπη χωράει μήτε στην τσάντα, υποχώρησα και σας το παρουσιάζω.
Γιατί… εσείς μού το ζητήσατε!!!!
pic_0009a1.jpg

27 Σχόλια to “Αντικειμενική καταγραφή …”


  1. 1 orelia 23 Οκτωβρίου, 2007 στο 7:20 μμ

    1. η φωτογραφια ..κλεβει
    2. εισαστε σοβαρος που με προ(σ)καλειτε να δειξω(!!!) τα δικα μου αντικειμενα; :))
    θα δουμε αν.. και πως…
    με το συμπαθειο δηλαδη ενεκα που το προγραμμα επανενταξης μου ..τρωει πολυ, παρα πολυ διαθεση (χρονο οχι!)
    καλο σας βραδυ

  2. 2 diVa 23 Οκτωβρίου, 2007 στο 8:05 μμ

    Δεκτή πρόσκληση..
    Κι όσο για τα δικά σας αντικείμενα..τι να πει κανείς..σχεδόν θα μπορούσα να τα είχα φανταστεί:-)

  3. 3 Θεία Λένα 23 Οκτωβρίου, 2007 στο 8:29 μμ

    Ευτυχώς που δεν σε έχω δεί, γιατί εύκολα θα ερωτευόμουνα τα μικρά, αχώριστα, αγαπημένα σου αντικείμενα που ομορφαίνουν την κάθε σου ημέρα.
    «Θα κόψω τα τριαντάφυλλα – θα ρθώ τη νύχτα που γλυκοκοιμάσαι..και θα ανεβώ σιγαλά-σιγαλά όλα τα σκαλιά..για να κλέψω τη κάμερά σου τη γλυκιά όμως», τέλος πάντων παρασύρομαι όταν τα γραφτά της εικονικής πραγματικότητας μου «μιλάνε». Είσαι πολύ προχωρημένος, με mp3 και τέτοια, και τηλεφακό!! Απίστευτο.
    Σε ευχαριστώ καλό μου παιδί για τη πρόσκληση, βεβαίως και θα γράψω. Να είσαι καλά.

  4. 4 Sotiris K. 23 Οκτωβρίου, 2007 στο 8:47 μμ

    Ωρέλια τι κλέβει η φωτογραφία; Να τη συλλάβουμε αμέσως!!! 🙂 🙂

    2. Και βέβαια είμαι σοβαρός … (ε καλά.. μην ψάχνεις για απόλυτες αποδείξεις…) και είναι σίγουρο ότι αργά ή γρήγορα (δεν βλέπω δηλαδή γιατί όχι γρήγορα, αλλά ας μην πιέζω) θα ανταποκριθείτε στην πρόσκληση…
    (Από όσο θυμάμαι, με το κινητό σας τηλέφωνο έχετε τραβήξει φωτογραφίες και τις έχετε ανεβάσει στο μπλογκ σας 😉 )

    Αναμένουμε..

  5. 5 Darthiir the Abban 23 Οκτωβρίου, 2007 στο 8:48 μμ

    lol

    Μάλλον ούτε εγώ είμαι αντικειμενοκεντρικός και συνεπώς θέλω πολλή πολλή σκέψη! Και επειδή δεν διαθέτω την εγκεφαλικά διάθεση και τον χρόνο αυτή τη στιγμή, την καλύτερη των περιπτώσεν από Πέμπτη και αργότερα…

    Να βάλω πραγματική φωτογραφία, χωρίς περιγραφές μετράει;

  6. 6 Sotiris K. 23 Οκτωβρίου, 2007 στο 8:49 μμ

    Diva μου, η αλήθεια είναι βέβαια ότι τα περισσότερα τα έχω περιγράψει αρκετές φορές!!

    (Έτσι, για να παρουσιάσω και λίγο την ξινή μου διάσταση και να μην εξάρω αμέσως την οξυδέρκειά σας 🙂 🙂 )

  7. 7 Sotiris K. 23 Οκτωβρίου, 2007 στο 8:50 μμ

    Θεία Λένα!!!!
    Σκέπτομαι ότι αυτός θα ήταν ένας … έρωτας εξ… αντικειμένου 🙂
    Αν και θα μπορούσε να του βάλει κανείς και την ταμπέλα της… ιδιοτέλειας…
    (Μα με τέτοιες ομορφάδες εδώ, … τον τηλεφακό μου, βρήκες να ερωτευτείς; χαχαχαχαχα)
    Να είσαι πάντα καλά…
    Περιμένω να δω τα δικά σου καλούδια…
    Την καλησπέρα μου..

  8. 8 Sotiris K. 23 Οκτωβρίου, 2007 στο 8:57 μμ

    darthiir δεν είμαι εγώ που έφτιαξα τους κανόνες του παιχνιδιού…
    Αλλά εδώ που τα λέμε, Τρίτη σήμερα, τι θα πάθουμε αν περιμένουμε μέχρι την Πέμπτη;

    🙂
    Καλό βράδυ.

  9. 9 ritsmas 23 Οκτωβρίου, 2007 στο 9:53 μμ

    Βρε Σωτήρη αφου επικρατεί χάος εδω μεσα. Θέλεις να με κάνεις ρεζίλι δηλαδή ; Κι επειτα δεν ξερω πώς γινεται ; Καλά.Οκ Και πού θα την περάσω την φωτο; στο δικο μου ή στο δικό σου μπλογκ ;

  10. 10 Sotiris K. 23 Οκτωβρίου, 2007 στο 10:44 μμ

    ritsmas μα το παιχνίδι λέει να παρουσιάσεις τα δικά σου κατά-δικά σου αντικείμενα, φτιάχνοντας ένα ποστ
    άρα στο δικό σου μπλογκ θα τα βάλεις…
    Και θα ανεβάσεις τις φωτογραφίες όπως περνάς και τις φωτογραφίες των τόσο ωραίων πινάκων που βάζεις στο μπλογκ σου !!!

    (μυστικό… μην φωτογραφήσεις τα αντικείμενά σου επάνω στο γραφείο σου.. βάλτα κάπου αλλού πχ.. στο τραπέζι του σαλονιού 😉 🙂 )

  11. 11 alkyoni 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 8:29 πμ

    ευχαριστώ μικρέ μας αυτοκράτορα για την πρόσκληση
    στραβολαίμιασα να καταφέρω να διακρίνω τίτλους βιβλίων…το δικό μου φετίχ
    υπολογιστή έχουμε εντελώς ίδιο
    ξέχασες να βάλεις φωτογραφία του ποδηλάτου
    σε φιλώ
    καλή σου μέρα
    🙂

  12. 12 KV 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 9:57 πμ

    Στα κλειδιά είναι και αυτό του ποδηλάτου ;;;; 🙂 Περίμενα να δω ΚΑΙ το ποδήλατο για να είμαι ειλικρινής!
    Όμορφη αλυσίδα, άμεση!

    Καλημέρα!
    φιλιά

  13. 13 Sotiris K. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 5:01 μμ

    Alkyoni να είσαι καλά!
    Εδώ δίπλα μου θα βρει κανείς βιβλία άναρχα στοιβαγμένα.
    Φωτογραφίας, για τον Τσε, Προγραμματισμού, Αρχές Μάρκετινγκ, για το Λόρδο Βύρωνα, του Θέμελη το Μια ζωή δυο ζωές, το Η Δημοκρατία στο απόσπασμα, Επίκουρος, καλός καιρός/μετακίνηση ….
    Πού να φανούν σε μια πρόχειρη φωτογραφία αυτά..

    Τελικά, μολονότι δεν είναι αυτής της.. συνομοταξίας των αντικειμένων, υποχώρησα και ιδού όπως βλέπεις και το ποδήλατο.
    Ο ποδηλάτης λείπει, αλλά είπαμε, δεν μπορούσε να κάνει δυο πράγματα ταυτόχρονα! 🙂 🙂

  14. 14 Sotiris K. 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 5:03 μμ

    Kv, NAI!!! είναι και του ποδηλάτου το κλειδί ανάμεσα στα άλλα κλειδιάβ:) 🙂
    Και βέβαια, ε τελικά, να και το ποδήλατο…

    Σε ευχαριστώ ..
    Καλό απόγευμα..
    Φιλιά

  15. 15 KV 24 Οκτωβρίου, 2007 στο 7:28 μμ

    χαχαχα τέλειο! ευχαριστώ!

  16. 17 alkyoni 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 8:37 πμ

    ευχαριστώ…
    δεν πειράζει που το πήρα για μια πρρωινή βολτίτσα ε;;
    σ άφησα κι ένα λουλουδάκι να το βρεις όταν το πάρεις εσύ
    —(—@
    φιλιά

  17. 18 So_Far 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 7:20 μμ

    Oh la la !!! Γυαλιά ηλίου και ποδήλατο αποδεικνύουν μια νεανικότατη ψυχή !!! Ευχαριστώ για την ανταπόκριση ..

  18. 19 Sotiris K. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 9:28 μμ

    Alkyoni μου, αλίμονο…
    Όσες βόλτες θέλεις…
    Πανέμορφο το λουλούδι σου..
    Σε ευχαριστώ.
    Φιλιά
    Καλό βράδυ.

  19. 20 Sotiris K. 25 Οκτωβρίου, 2007 στο 9:29 μμ

    so_far ε ναι… τα … κουρέλια τραγουδάνε ακόμα 🙂 🙂

    Σας ευχαριστώ πολύ
    Και για την πρόσκληση…

  20. 21 So_Far 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 5:39 πμ

    Α, θα τα χαλάσουμε τώρα.. να μην το ξαναπείτε αυτό με τα κουρέλια..

  21. 22 orelia 26 Οκτωβρίου, 2007 στο 10:02 μμ

    να σου πω..
    1. παλι εκτος θεματος η ..εκθεση μου, ε; αλλά σαμπως τιπειραζει λεω εγω για να δικαιολογηθω … 🙂
    2. εκεινο κει το κοκκινακι στο τροχο του ποδηλατου ειναι οτι το κανει τουρμπο;…; :))

    καλο βραδυ να εχετε

  22. 23 Sotiris K. 27 Οκτωβρίου, 2007 στο 10:52 μμ

    so_far μου και τι να πω; Ότι δεν τραγουδάνε;
    Αφού… τραγουδάνε!!!

    (μου πάει το αφελές ύφος; 🙂 🙂 )
    Καλησπέρα

  23. 24 Sotiris K. 27 Οκτωβρίου, 2007 στο 10:54 μμ

    Ωρέλια η έκθεσή σου είναι μια χαρά και χάνει όποιος ΔΕΝ την επισκέπτεται 🙂

    Το τούρμπο κυρία μου δεν είναι στο ποδήλατο…
    Ο ποδηλάτης το εγγυάται..
    Εκείνο είναι πορτοκαλί και δεν είναι κόκκινο, και είναι ανακλαστήρας, μπας και με φάει κανένας λάχανο, καμιά νύχτα χωρίς φεγγάρι .. 🙂 🙂

  24. 25 orelia 29 Οκτωβρίου, 2007 στο 10:32 μμ

    μπα.. τιποτα!
    ενα ευχαριστω για τη ..διαφημιση πριν τη καλησπερα..! 🙂

  25. 26 Sotiris K. 31 Οκτωβρίου, 2007 στο 9:24 μμ

    Ωρέλια δεν ήταν διαφήμιση !!
    Καλησπέρα 🙂

  26. 27 orelia 1 Νοεμβρίου, 2007 στο 5:38 μμ

    😦
    αλλιως θα το σχεδιαζα αν μολυβι κρατουσα
    ειτε σαν εικονα
    ειτε σα κειμενο

    φιλιά


Σχολιάστε




Είναι αναγκαίο!! Και σημαντικό

Τι θέλει αυτό εδώ; Στο blog ενός άντρα; Μα όλοι οι άνθρωποι έχουν ανάγκη. Κάνε ένα κλικ εδώ χωρίς πολλά πολλά. Το βρήκα στης Fevisκαι είπα να το φέρω κι εδώ. Δεν κοστίζει τίποτα, δίνει πολλά!

Οι φωτογραφικές μου ανησυχίες

Αν θέλεις να δεις το κόσμο και με τα δικά μου μάτια, μπορείς να πατήσει εδώ

Ημερολόγιο

Οκτώβριος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Οι φίλες και οι φίλοι μου

  • Αείποτε
  • Αερικό
  • Αθήναιος
  • Αλεξάνδρα
  • Αλίκη
  • Alkyoni
  • All my Life
  • Alombar
  • Αλώπηξ
  • Αμά(λ)θεια
  • Amelie
  • Amo
  • Ανάσα του Βορρά
  • Ανδρομέδα
  • Απουσία
  • Απουσία
  • Aqua
  • Αραχτός
  • Άρτεμις
  • Αστραδενή
  • Αurora*
  • Avanti
  • Βασιλική
  • BeBe
  • Βιολιστής στη στέγη
  • Βιτρούβιοι Άγγελοι
  • Γητεύτρια
  • Γυφτάκι
  • Γλαρένια
  • Composition doll η νεωτέρα
  • Composition doll το κλειστόν
  • CD των εγκλημάτων
  • Darth
  • Δέσποινα
  • Δώρα Τσίρκα
  • ee
  • Ελληνίδα
  • Έλσα
  • Ευγενική
  • Gitsaki
  • Goudaki
  • Γωγώ
  • Θεία Λένα
  • Η Eυθύνη του Λάθους
  • Fevis
  • Fiorina
  • Σαν τανία
  • Ημίαιμος
  • Θέμης
  • Johny B. Good
  • Ιφιγένεια Η εν μπλογκοσφαίρα
  • Ind. Daisies
  • K & K
  • Kakasximos
  • Καλοκαιρινός
  • Κανατάκη, ουδεμία σχέση με τον Μπαρπαγιάννη
  • ΚαπετάνιοςK
  • Καπετάνισσα
  • Καπλάνι
  • Kαραμήτσος
  • Κατερίνα
  • KV
  • Κρατκάγια= μειλίχια
  • το Κυκλάμινο
  • Κυκλoδίωκτον
  • Kyriaz
  • Λαμπρούκος
  • La Strada
  • Λίλλη
  • Λίτσα
  • Λόλα
  • Λυκόφως
  • Λύσιππος
  • το Μαρικάκι
  • Μαριλία
  • Μαρίνα
  • Η Μαρίνα και εδώ
  • Μαριώ
  • Η Magica που μαγειρεύει
  • Mαύρος Γάτος
  • Μεl(ι και φαντασία)
  • MenieK
  • Μπελλάς !
  • Συμέλα Μελετλίδου
  • Με το φεγγάρι αγκαλιά
  • Τζίνα Mουκριώτη
  • Μπλογκάνθρωπος
  • Νατασσάκι
  • Ναυτίλος
  • Νεφελόεσσα
  • Νιόβη
  • Ντέφι
  • O Δύων Ανατέλλων
  • O Δύων Ανατέλλων ο νέος
  • Οιστρος
  • Παράγραφος
  • Παντράζο
  • Πρέζα TV
  • Pythia
  • Ραφφινάτα
  • Ραφφινάτα Νεο
  • Ρεγγίνα
  • Ρενάτα
  • RitsMas
  • Ροδιά
  • Rodoula-Kelly
  • Sailor
  • Silia
  • Στάθης
  • Σύλβια
  • Τσέλιγκας
  • Vasileiou F
  • VasVoe
  • Vista
  • diVa
  • Pseftra
  • Χημεία και άλλα
  • Ωρέλια η νέα
  • Ωρέλια
  • Παλιογραφές

    Για να μη πει κανείς ότι δεν …

    hit counter code